כיסוי לראש הכלה

  • המלאי אזל

    מטפחת הילה כסופה

    249.00
    קרא עוד
  • המלאי אזל

    מטפחת טבעות מנוחש

    229.00
    קרא עוד
  • המלאי אזל

    מטפחת טול לילך

    239.00
    קרא עוד
  • המלאי אזל
    מטפחת פרידם מוקה פרנז'

    מטפחת פרידם מוקה פרנז’

    259.00
    קרא עוד

כיסוי ראש לכלה – בעיצוב אישי

יום החתונה הוא היום המרגש ביותר עבור בני הזוג, וגם ההכנות עד הפרטים הקטנים הביותר כמו כיסוי לראש לכלה לימי השבע ברכות וכמובן לשבת חתן כסויי ראש שישמשו אותה גם בחגים ושבתות לאחר מיכן. כלות שמגיעות אלינו זוכות להתאמה של הנפח מתחת למטפחת (בובי בובו בונבון ) לפי סגנון ומבנה הפנים וכן להדרכה קצרה של קשירת מטפחות ולווי לכלה עד תחושת בטחון. כסוי ראש מטפחות לונג ומטפחות מעוצבות   והעשויים  מהבדים הטובים ביותר, בשילובים הנכונים ביותר לכלה שישמשו אותה בעתיד מגווני ניוד פודרה וכמובן שמנת ולבן תמצאו רק בפסיפס. בפסיפס, מגוון של כיסוי ראש המתאימים לכלות לאמהות ואחיות של כלות או כל שמחה אחרת.  

כיסוי ראש לחתונה – כיסויים מעוצבים

כיסוי ראש לאם או אחות הכלה או החתן וכמובן למלוות המהממות בחתונה חייב להיות עשוי ברמה הגבוהה ביותר, ובכך הסטודיו שלנו מתמחה. כל הפריטים שתמצאו אצלנו בחנות ובאתר המקוון מעוצבים באופן ייחודי תוך שימת דגש על נוחות ואיכות הבדים וכמובן על שיק ונוכחות המתאימות לערב הכמויות הן קטנות כדי לשמור על ייחודיות וסטייל אנו מקפידות לעצב את הפריטים לפי סגנונות מגוונים העשויים להתאים לכל אחת ואחת, בדגש על ואירועים מיוחדים.

חנות גדולה ומטריפה

החנות הראשית שלנו נמצאת בנתיבות ושם אנו גם מייצרות את כל הפריטים, בנוסף למטפחות החנות היא יריד אופנה כל השנה בו תוכלו למצוא בגדים של מגוון מעצבות המובילות בישראל ביחד עם צוות המעצבות אנו יוצרות קולקציות שלמות עבור הלקוחות שלנו. כל זה תוך הקפדה ושמירה על סטנדרט גבוהה ביותר של איכות ייצור ואיכות הבדים, מה שמבטיח שתצאי מהחנות עם טוטללוק מוש/לם של מטפחת ובגד וכמובן אקססוריס מושלמים ללוק מושלם, מוצרים איכותיים ולקוחות מרוצות ומאושרות. חדש בפסיפס מעכשיו גם הנערות נהנות מבחר בגדי נערות לגיל הכי הכי… במידות 12-20

פסיפס – כל המבחר, עד הבית

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון עצום של כיסוי ראש העשויים להתאים לא רק לחתונה, אלא לכל אירוע או שימוש יומיומי. בנוסף ברכישה באתר תיהנו ממבצעים ומשלוח מהיר עד הבית לכל חלקי הארץ. צפו בקטלוג והזמינו ישירות דרך האתר, לכל שאלה או לייעוץ סטיילינג אישי. תוכלי לשלוח תמונה של השמלה לווטצפ במספר 052-8828829, ואנו נשמח לייעץ ולעזור טלפון בחנות 0774464721 לתיאום שעות פעילות.      
היי צריכה להתייעץ? אני כאן בשבילך
דילוג לתוכן