מטפחות

מטפחות מעוצבות לערב

מחפשת מטפחת לחתונה? בר מצווה? או מטפחות לאירועים באופן כללי?

מטפחות מהממות ומעוצבות לערב, אלגנטיות ואציליות, עשויות מהבדים באיכות הכי גבוהה שיש.

מטפחות בוטיק ייחודיות וסופר חגיגיות, שתהיי הכי מיוחדת שיש.

המדריך המלא למטפחות ולכיסויי ראש

הקפדה על טיפוח ועל המראה החיצוני בקרב נשים, אינה דבר חדש. הסיבה לכך, נובעת מהעובדה שאישה מטופחת שנראית טוב, מרגישה טוב עם עצמה ומשדרת את הטוב כלפי חוץ. חלק מהנשים, בעיקר נשים נשואות מהמגזר הדתי מוסיפות לשגרת הטיפוח שלהן גם טיפוח והשקעה בפאות או כיסויי ראש.

מטפחות מעוצבות לערב

בשנים האחרונות, הפכו מטפחות לשיער מעוצבות לפריט אופנה לכל דבר עבור נשים דתיות החובשות כיסויי ראש. שימוש בכיסוי ראש הוא מנהג ותיק, אך הפיכת הכיסויים (פאות ומטפחות) לפריטים אופנתיים וטרנדיים, הוא טרנד חדש. כיום, ניתן למצוא מטפחות מעוצבות לערב במגוון דוגמאות מרשימות המשתלבות באופן עדין ומדויק עם ההופעה כולה.

כיסויי ראש או שמלה – מה בוחרים קודם?

קודם כל, צריך להבין איך לבחור כיסויי ראש מעוצבים, שיחמיאו לפנים ולמראה של האישה. המטפחת צריכה להיות איכותית ועשויה מבד נושם יחסית, שלא יהיה כבד מידי. גודל המטפחת תלויה באופן הקשירה והכיסוי הרצוי, שכן מטפחות גדולות יתאימו לכיסוי ראש מלא כולל תוספת בד שאיתה ניתן לשחק.

לגבי העיצוב עצמו, כדי להחליט האם להשתמש במטפחת כפריט אופנתי ואפילו כתכשיט שימשוך את תשומת הלב וירים את הלוק או דווקא להשתמש במטפחת כעוד פריט לבוש שישתלב באופן טבעי עם ההופעה.

אחת ההתלבטויות המרכזיות של נשים במהלך ההתארגנות לעבודה, לבילוי, לאירוע או לסידורים שגרתיים היא מה כדאי לבחור קודם? את כיסויי ראש או את פריטי הלבוש?

אין לכך תשובה חד משמעית, מאחר ויש נשים שאוהבות להרכיב לוקים והופעות מענייניות על פי המטפחת שבחרו ויש נשים שמעוניינות לבחור מטפחת שתתאים לשמלה או להופעה כולה.

טיפים לשילוב מטפחות מעוצבות לערב

על אף העובדה, שלא ניתן להגדיר באופן חד משמעי מה לבחור קודם, את המטפחת או את פריטי הלבוש, כן קיימים כמה טיפים לשילוב המטפחת בלוקים שונים

  • לא לוותר על מטפחות שמחמיאות לפנים ולצבעים הטבעיים –מטפחות מעוצבות לערב עם דוגמאות חגיגיות המחמיאות לתווי ולצבעי הפנים, יהיו בחירה מצוינת. אין חובה להתאים את המטפחת לשמלה ולכן, תמיד ניתן לבחור בכיסוי ראש שמחמיא ומשתלב עם שמלות והופעות רבות (חלקות ואחידות או צבעוניות). בצבעים נטראליים כמו כסף זהב שחור .
  • סוגיי הקשירות – קיימים מגוון כיסויי ראש, כאשר לכל אחד מהם סוג קשירה שונה. לפני הרכישה, חשוב לוודא איך לקשור אותן. ברשת, אפשר למצוא לא מעט מדריכים וסרטוני קשירת מטפחות לשיער המדגימים צורות קשירה שונות. שימו לב, כי יש קשירות אלגנטיות וחגיגיות וקשירות יום יומיות. מטפחת לשיער הקשורה באופן שלא מתאים למטפחת או אינו מחמיא לפנים, יכולה להיראות משעממת.
  • השתלבות המטפחת עם פריטי הלבוש – לפעמים, כדאי להתחיל לבנות הופעה לאירוע או ליום יום דווקא מבחירת המטפחת. רצוי לחשוב על השילוב הסופי של המטפחת עם שאר פרטי הלבוש, מהסיבה שהם פרטים משלימים.
  • סגנון המטפחת –חשוב לבחור בעיצוב וסגנון של מטפחות המתאימות לסגנון האישי. סביר להניח כי לא כל מגמות העיצוב העכשוויות ידברו לכל אחת וזה בסדר גמור.  בטרם רכישת כיסויי ראש, מומלץ לבחור עיצוב המתאים למראה החיצוני, לאופי, לצבעים ולסגנון הלבוש האהוב על כל אישה. לא לשכוח כי עיצוב המטפחת כולל גם את גודלה ולכן, מי שרגילה ללכת עם מטפחות קטנות יחסית, לא תרגיש בנוח עם מטפחות גדולות ועבות עם שכבות רבות.

הסוגים הנפוצים של כיסויי ראש

  • כיסויי ראש עם הדפסים – כדאי לשלב יחד עם בגדים חלקים התואמים את הצבע הדומיננטי ביותר בכיסויי הראש. למשל, כיסויי ראש פרחוניים יחד עם שמלה שחורה חלקה + תכשיט עדין ומעניין.
  • כיסויי ראש עם פסים – מומלץ לשלב אותם עם בגדים חלקים התואמים את צבעי הפסים.
  • כיסויי ראש מבד סאטן – כיסויי ראש מבד סאטן יצרו לוק אלגנטי ואצילי. בשל כך, כדאי לשלב אותם עם בגדים אלגנטיים יותר כמו בגדי שבת, חג או בגדי אירוע.
  • כיסויי ראש עם פפיונים – כיסויי ראש עם פפיונים יתאימו בדרך כלל לסגנון בובתי יותר ולחולצות ושמלות בעלות מלמלות למשל.

אצלנו, ב’פסיפס’ תמצאו מבחר מטפחות, כיסויי ראש וכובעים לנשים בעיצובים ייחודיים שיחמיאו לכל אישה.

כאן באתר, תוכלו להנות מחוויית קנייה ייחודית ולרכוש מטפחות שיגיעו עד לבתיכן. במידה ותרצו להגיע לחנות שלנו בנתיבות, הצוות המקצועי יעניק לכן ליווי והתאמה אישית של מטפחות מעוצבות לכל צורך.

וכן יסייע לכן ינחה אתכן בלימוד טכניקות בקשירת המטפחת .

היי צריכה להתייעץ? אני כאן בשבילך
דילוג לתוכן