מטפחות מעוצבות לאירועים

 

הסודות הקטנים על: עיצוב מטפחות לאירועים

 

כיסויי ראש, הם חלק בלתי נפרד מחייהן של נשים רבות, מסורתיות וחרדיות. הכיסויים הפכו במהלך השנים, לא רק לפריט שצריך ללבוש אותו מסיבה דתית, אלא למשהו הרבה יותר משמעותי, סוג של הצהרת אופנה.

 

המטפחות היומיומיות מתגמדות ביופיין, לעומת מטפחות מעוצבות לאירועים, המגיעות במגוון רחב של סגנונות, צבעים וגם עיצובים. כיסויי ראש לאירועים הם מרשימים מאד, נוצצים ומגיעים עם שלל של עיטורים, מה שמוסיף להם יותר עניין, והופך אותם לשונים משמעותית מאלו, של היום יום.

 

קשירת מטפחות לאירועים לבעלות שיער ארוך

 

נשים בעלות שיער ארוך, מודעות לכך שהשיער שלהן עלול להוות אתגר, במיוחד כאשר מדובר בקשירת כיסוי ראש לאירוע. השיער כבד, ארוך, ולעתים קרובות לא משתף פעולה.

 

עם זאת, ישנן כמה דרכים להתמודד עם שיער ארוך, בקשירת מטפחת לאירוע. הנה כמה טיפים:

 

  • איסוף הדוק של השיער: איסוף השיער בפקעת או בקוקס, מאפשר לקשור אחר כך בנוחות את המטפחת.
  • שימוש במוצרי עיצוב שיער. ספריי שיער, ג’ל, או קרם יכולים לעזור לשיער, להישאר בדיוק במקום, בזווית ובעיצוב שיועדו לו.
  • שימוש בכובע בסיס או בובו. הוא יארוז את השיער בצורה טובה, כך שהוא יישאר במקומו לכל אורך האירוע
  • גודל נכון של מטפחת. מטפחת קטנה מדי, לא תספיק כדי להכיל את כל השיער, כך שהיא תזוז ממקומה, ותיצור מראה מוזנח.
  • שיטת קשירה יציבה. ישנן דרכים רבות לקשור מטפחת, אבל חשוב לבחור שיטה יציבה וחזקה, שתחזיק מעמד לאורך כל האירוע. מומלץ להשתמש בסיכות המיועדות לייצב את המטפחת על הראש.
  • התאמת קשירת המטפחת לסגנון האישי. ישנם סגנונות קשירה רבים ושונים, אז חבל להסס להתנסות, ולמצוא את הסגנון המועדף והמחמיא.

קשירת מטפחות לבעלות שיער קצר

 

נשים בעלות שיער קצר עשויות להרגיש מתוסכלות, כאשר הן מנסות לקשור מטפחת לאירוע. השיער הקצר עשוי להיות קשה לעבודה, והוא מקשה למטפחת לשמור על מקומה. בנוסף, קשירת מטפחת לאירוע, מעל שיער קצר או קצוץ, עלולה להיראות פשוטה מדי, ולא מספיק אלגנטית או נשית.

 

להלן כמה טיפים להתמודדות עם אתגרים אלו:

 

  • שימוש בכובע בסיס או בובו. הוא ייתן נפח רב רושם למטפחת, וייתן תוצאה אופנתית ומיוחדת.
  • שימוש במטפחת גדולה: מטפחת גדולה, תאפשר קשירה בעלת נפח, ותחפה על מיעוט שיער.
  • שימוש בשיטת קשירה חזקה, או בסרט נגד החלקה: ישנן דרכים מגוונות לקשור מטפחות, אבל חשוב לבחור פתרון יציב, על מנת שהכיסוי יעמוד במקומו, למרות המחסור בשיער.

הוראות לשמירה על מטפחות אירועים

 

מטפחות לאירועים הן אביזר אופנה רב-תכליתי, שניתן להשתמש בו כדי להוסיף מראה אלגנטי, נשי, וחגיגי לכל הופעה. עם זאת, חשוב לטפל בהן כראוי, כדי לשמור על המראה והעיצוב שלהן.

כביסה במכונה עלולה לגרום למטפחת להתכווץ או להינזק

מומלץ לא לכבס כלל

 

שאלות נפוצות על מטפחות

 

שאלה: מהן מטפחות לאירועים?

תשובה: מטפחות לאירועים, הן אביזר אופנה רב-תכליתי, שניתן להשתמש בו כדי להוסיף מראה אלגנטי, נשי, וחגיגי לכל הופעה. הן משמשות נשים דתיות נשואות, באירועים ובשמחות משפחתיות.

מטפחות לארועים יהיו מורכבות מבדים אלגנטים,,נוצצים, משולבות פייטים, טול או מטפחת עם פרנזים

 

שאלה: איך לבחור מטפחת לאירועים?

תשובה: כאשר בוחרים מטפחת לאירועים, חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע, את סגנון הלבוש, ואת גודל הראש. לדוגמה, לאירועים רשמיים, ניתן לבחור מטפחת משילובי בדים, פרנזים ועוד, בסגנון אלגנטי. לאירועים חברתיים, ניתן לבחור מטפחת מבד פשוט יותר, בסגנון אופנתי או קז’ואל.

קיימים פתרונות נוספים כמו קשתות לארועים שמייצרות דמוי קשירת מטפחת בלי צורך לדעת לקשור

 

שאלה: מהם היתרונות של שימוש במטפחות לאירועים?

תשובה: מטפחות לאירועים, מוסיפות מראה אלגנטי, נשי, וחגיגי לכל הופעה. הן הופכות כל אישה לאופנתית ועכשווית, ובנוסף, הן נוחות ללבישה ואינן מצריכות תחזוקה רבה.

המטפחת לארועים משלימה את המראה מוסיפה מאוד כמו תכשיט או אקססוריז ראש נשי.

 

פסיפס- למצוא בדיוק מה שמתאים

 

עיצוב מטפחות לאירועים איננו עניין של מה בכך, והוא מצריך יכולות גבוהות, הקשורות לעיצוב, היכרות עם הטרנדים השונים, וגם הבנת הצרכים. אוסי גליק, בעלת המותג פסיפס מעצבת ומציעה, מבחר רחב של מטפחות ראש מעוצבות לאירועים, היוצרות לוק מושלם. הן מאפשרות לכל אחת להתבלט באירוע המיוחד שלה, בין אם אלו חתונות, מסיבות בר מצווה, או אפילו חינות ובריתות.

אצלנו תוכלי למצוא מבחר ענק של מטפחות ערב מושקעות ומיוחדות משולבות בדים שונים וטקסטורות מרשימות וחגיגיות שיתנו לך מראה יחודי.

 

כדי להצטייד במטפחות המרשימות ביותר, חשוב לפנות למקום הנכון, למקום בו יש מגוון רחב של אפשרויות איכותיות. מעבר לכך, יחס חם ואישי, וייעוץ שמסתכם במטפחת המתאימה ביותר לכל אחת, לקראת האירוע המיוחד.

 

זקוקה למטפחת ראש חדשה ומרשימה, לכבוד אירוע מיוחד? פסיפס מטפחות היא המקום הנכון לפנות אליו. לסקירת כלל האפשרויות המוצעות באתר, ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרי ל – 052-8828829

היי צריכה להתייעץ? אני כאן בשבילך
דילוג לתוכן