קשירת כיסוי ראש

קשירת אבועגלה

קשירת כתר רחב

מטפחת אוראל

קשירת פרח

קשירת מטפחת פרג

קשירה הפוכה

קשירה למטפחת ערב

קשירת מטפחת שזיף מנומר

2 קשירות במטפחת אחת

קשירת קשת

קשירת מטפחות ראש- הקושי והפתרון

קשירת כיסוי ראש היא דבר מורכב, פיזית ורגשית להרבה נשים. נהוג כי כל אישה צריכה לכסות את שיערה לאחר חתונתה. כיום, שיער הוא חלק גוף קריטי להגדרת הנשיות של כל אישה ומילדותן נשים מתעסקות בצבע, אורך וצורת השיער שלהן. 

מסיבות אלו, קשירת כיסוי ראש היא תהליך מורכב. הקשירה כשלעצמה עלולה להיראות כמו משימה בלתי אפשרית למישהי עם “זוג ידיים שמאליות”. אז, איך למעשה מאמצים נכונה את התוספת החדשה במראה ובשגרת יומן של נשים רבות?

בעזרת הדרכה נכונה והכוונה כל אחת יכולה ללמוד לקשור מטפחת. קשירת מטפחות הפכה היום למיומנות ובעזרת תרגול והתמדה כל אחת יכולה להצליח.

איך בוחרים את כיסוי הראש המתאים ביותר?

תחילה, לכל אישה יש סגנון אישי וכיסוי הראש צריך להתכתב עימו. ההתאמה צריכה להשתלב הן מבחינת מבנה הפנים והראש והן מבחינת ההתאמה לסגנון האופנתי שלה. ישנן מטפחות דקות ועבות, רחבות וצרות, מקושקשות וחלקות ובין כל אלו, נכנסת ההעדפה האישית של האישה.     מעבר למשמעות המסורתית, קשירת מטפחות לראש עוזרת לשליטה –  צורת קשירה סולידית וקלילה או שמא קשירה עם נפח ונוכחות.

ליום יום מומלץ לבחור מטפחות סולידיות בצבעי בסיס כמו שחור, לבן וב’ז. לאירוע מיוחד, המטפחת היא כמו תכשיט ונותנת את הטוויסט בלוק. כאן מומלץ לבחור מטפחות צבעוניות ומקושטות אשר ימשכו את תשומת הלב של הסובבים. קשירת מטפחות לראש תעזור לשליטה בנראות בכך שתבחרי אם תקשרי בצורה סולידית וקלילה או שמא קשירה עם נפח ונוכחות.

חברת פסיפס – אופנה, עיצוב וסטיילינג

חברת פסיפס חרטה על דגלה לעזור לכל אישה להרגיש הכי יפה. אנו מכירות ומבינות את המורכבות בנושא כיסויי הראש, זאת בעקבות הכרות אישית, מעמיקה ומקצועית.

אנחנו בפסיפס משתדלות להדריך ולתת לך את המענה והידע הן בהדרכה בחנות הפיזית והן בהדגמת קשירת מטפחות באתר, במדיה ובאינסטגרם שלנו.

החוויה האישית שלנו והרצון לסייע לנשים בבחירת כיסויי הראש המתאים הם שהובילו אותנו להקים את ‘פסיפס’. אנו נסייע לך לבחור מטפחת שמתאימה לך ולאופי שלך ואף נלמד אותך איך קושרים צעיף כיסוי ראש בצורה הכי טרנדית שיש. לכל שאלה והתייעצות את מוזמנת ליצור עימנו קשר בטלפון 052-8828829.

היי צריכה להתייעץ? אני כאן בשבילך
דילוג לתוכן