סרטונים לקשירת מטפחות

קשירת אבועגלה

קשירת כתר רחב

מטפחת אוראל

קשירת פרח

קשירת מטפחת פרג

קשירה הפוכה

קשירה למטפחת ערב

קשירת מטפחת שזיף מנומר

2 קשירות במטפחת אחת

קשירת קשת

איך לקשור מטפחת ראש- המדריך המלא

אחד ממנהגי הנשים הידועים והמוכרים ביותר ביהדות עוד מימי קדם הוא שאישה לאחר חתונתה מכסה את שערה. בעבר, נשים נשואות היו מכסות את שערן במטפחות פשוטות ונשים לפני חתונתן, היו לעיתים נאבקות עם השאלה- איך קושרים מטפחת ראש?

עם הזמן, הדרכים לכיסויי הראש השתכללו וכיום, יש מגוון רחב של כיסויי ראש החל מכובעים ייעודיים ועד למטפחות מיוחדות. היום כבר ניתן לומר שהחברה המודרנית ‘אימצה’ את המנהג וכבר ניתן לראות נשים הולכות עם כיסוי ראש גם ללא קשר למנהג הדתי. למעשה, כיסוי הראש נחשב במעגלים חברתיים מסוימים כפריט אופנה נוסף.

סוגי מטפחות

היתרון הבולט ביותר בשימוש במטפחות ראש הוא שיש מגוון רחב מאוד של עיצובים, בדים, צורות וסגנונות. נתון זה, מאפשר לכל אישה למצוא את מקומה ואת המטפחת האידיאלית עבורה.

אלו סוגי המטפחות העיקריים:

  1. מטפחת עבה- זוהי מטפחת העשויה מבד עבה ולרוב אטום, אשר נותן נפח. קשירת מטפחת עבה מצריכה מעט טכניקה, אך בסופו של דבר, יש הרבה דרכים לקשור אותה. הסוד הוא למצוא את הקשירה הנוחה והמחמיאה ביותר עבור כל אישה.
  2. מטפחת מרובעת- לרוב מדובר במטפחות גדולות מרובעות שאותן מקפלים למשולש וקושרים. קשירת מטפחת מרובעת אינה מסובכת , אך יש לזכור כי היא גדולה משמעותית משאר סוגי המטפחות. גם כאן, אין תשובה אחת לשאלה איך קושרים מטפחת מרובעת? אבל, כן ניתן לומר שמאחורי הראש נשארת שארית בד ארוכה בצורת משולש המדמה קשירת סבתות של פעם.
  3. מטפחת משולבת- זוהי מטפחת המשלבת מספר בדים ו/או אלמנטים עיצוביים כמו סאטן ופייטים, כותנה ופרנזים וכ’ו. לרוב מדובר במטפחת בגודל סטנדרטי ולכן, קשירת מטפחת משולבת אינה שונה מקשירה של כל מטפחת אחרת למעט מטפחת מרובעת (מבנה אחר).
  4. מטפחת משולשת- מטפחת עם קצה אחד ארוך יותר. המראה המתקבל לאחרקשירת מטפחת משולשת הוא מעין משולש ארוך מאחורי הראש.

על מנת לשדרג את המראה של כיסי הראש, ניתן להיעזר באקססוריז המסייעים להגיע לצורה הרצויה כמו בובו נמוך, בובו גבוה בובו קשת, וכ’ו.

פסיפס – אופנה, עיצוב וסטיילינג

קשירת מטפחות וצעיפים בתור כיסוי ראש, לא צריכה להיות מורכבת מידי. בהתחלה מדובר בשלב נוסף ומעט מסורבל בשגרת יומה של כל אישה, אבל עם הזמן התהליך נהיה פשוט יותר.

כדי להקל עליכן במיוחד בהתנסות הראשונה צילמנו עבורכן סרטונים לקשירת מטפחות, אשר ידריכו אתכן צעד אחר צעד בלמידה של מגוון קשירות.

חברת פסיפס היא אחת החברות המנוסות ביותר בתחום כיסויי הראש בישראל. באתר ובחנות שלנו תוכלי להתרשם ממנעד רחב של צורות, בדים, סגנונות וטקסטורות של מטפחות לכיסוי הראש. כל כיסויי הראש שלנו מעוצבים על ידנו בייצור ישראלי ושואבים השראה מהטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה. כמו כן, כל הבדים נקנים כאן בישראל ואנחנו מאמינים ומעודדים עבודה עברית. האמונה שמנחה אותנו לאורך הדרך היא שאף אישה לא צריכה להתפשר על יופי, עיצוב, נוחות ואיכות.

לקבלת פרטים נוספים, את מוזמנת להגיע לחנות שלנו בנתיבות ולהנות שם מחוויית קנייה של בגדים ואקססוריז וכן לקבל הדרכה לקשירת המטפחות שלנו, או להיכנס לאתר שלנו או ליצור עימנו קשר בטלפון 052-8828829 ואנו נשמח לעמוד לרשותך ולענות לך על כל שאלה.

 

היי צריכה להתייעץ? אני כאן בשבילך
דילוג לתוכן